Cadangan 2nd Reunion Bersama Era

Eranee atau lebih dikenali dengan nama Era, sekali lagi ingin mengadakan Reunion. Disini aku sertakan apa yang Era tulis..


salam sejahtera.

kawan2 yang dikasihi sekalian.

nak buat reunion lagi? tak datang hari tu? tak dapat datang? tak diberitahu? kini peluang anda untuk bersama dengan rakan2 lama, muncul kembali!!!!! chehhh... macam iklan je kan? hahhaha..

aku dalam plan nak buat second reunion. this time, kita bermalam. one night only. tpt yang aku dah ushar2 ialah:-

1. duta sands kuantan (cherating)
2. admiral cove port dickson
3. teluk rubiah resorts (perak) - ni kena confirm cepat. tpt very limited.
4. marina cove teluk batik
rate untuk satu bilik (termasuk breakfast):-

2 dewasa, rm220++
2 dewasa, 2 kanak2, rm 270++
2 dewasa, 4 kanak2 (disyorkan bilik besar yg muat 3 dewasa) rm330++


walaubagaimanapun, minyak, tol etc adalah atas tanggungan sendiri ya.

exchange gift adalah menjadi acara wajib.

aku akan request untuk satu bilik where all of us can have dinner on the arrival night. atau mungkin juga kita ber bbq di tepi pantai. whichever more convenient.

sila beri feedback secepat mungkin ya. aku akan mula place reservation bulan ogos nanti. sempat nak kumpul duit, kan?

regards,
era

So pada sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Reunion ini boleh lah menghubungi Era ditalian 012-2450446 atau boleh layari http://smk-16.blogspot.com untuk berita selanjutnya.
Terima Kasih.

3 comments:

  1. Es says

    salam semua.

    current updates untuk 2nd reunion.

    setakat ni yang menyatakan persetujuan cuma 12 orang. terima kasih. masih panjang lagi masa untuk fikir dan buat keputusan. tarikh tutup untuk nyatakan persetujuan ialah pada 31 Ogos 2010.

    harga yang aku nyatakan sebelum ini, adalah basic ranged price utk bilik SAHAJA. setelah aku pening2 kepala, mintak best deal package dan menghabiskan bil tepon berserta kertas A4 utk terima fax dsb (ini pun nak cerita, kan? muahahhahahah!) maka, harga terbaik yang aku dapat ialah:-

    Jenis Bilik & Price per person (aged 13 and over)
    (semua aku ambik Twin Sharing basis, lebih murah)

    Superior (fits 2 adults, 2 small kids aged below 5)
    RM 185/person
    Area space: 37.4 sq m / 403 sq ft

    Deluxe (fits 2 adults, 2 kids)
    RM 200/person
    Area space: 39 sq m / 420 sq ft

    Premium (fits 2 adults, 2 kids, 1 baby)
    RM 220/person
    Area space: 41 sq m / 440 sq ft

    Straits Studio (fits 2 adults, 3 kids, 1 baby or 3 adults, 1 kid)
    -aku selalu ambik yang nii!-
    RM 240/person
    Area space: 46.8 sq m / 504 sq ft

    Executive Studio
    RM250/person
    Area space: 48 sq m / 515 sq ft


    please note that:-

    Superior and Straits Studio ada 24-hour free internet access.
    Semua bilik ada pangkin daybed. sebab tu leh muat up to 3 adults.

    dan

    termasuk:-
    buffet breakfast
    buffet lunch
    buffet dinner
    afternoon tea/ coffee break
    supper
    usage of 1 meeting room
    So, kalau rasa reasonable dan nak teruskan, sila double confirm. aku dah search dan enquire byk tpt dan ini deal yg terbaik dan bersesuaian dgn konsep family gathering yang aku dapat.

    IF by 31 ogos 2010 ni, tak ramai yang confirm, secara automatiknya, 2nd reunion ni, dibatalkan.

    terima kasih.

    Eranee Rusli
    Erza Omnimedia
    -Studio Anggerik-
    the common rain and shine of mine
    012-2450446


    Es says

    tertinggal plak.. so macamana? pendapat korang?


    User says

    testing 1..2..3...


Post a Comment